Kompleksowa naprawa Festool

Serwis Festool

Jedyny autoryzowany serwis w Polsce

    Serwis Festool

    Kompleksowa naprawa elektronarzędzi

    Centralny Serwis Festool to gwarancja najwyższej jakości usług. W ramach Gwarancji all-inclusive naprawy przeprowadzane są bezpłatnie przez pierwsze trzy lata od zakupu. Dodatkowo, dzięki usłudze MAX450 przez kolejne 3 lata za naprawę narzędzi nie zapłacisz więcej niż 450 zł netto.

    Po tym czasie narzędzia naprawiamy niezwłocznie w ramach akceptowalnego kosztu naprawy, lub przedstawiamy kosztorys do Twojej akceptacji.

    Zleć naprawę online

    Zalety Serwisu Centralnego Festool


    • realizujemy zlecenia naprawy z całej Polski;
    • szybka naprawa: 80% narzędzi trafiających do serwisu Festool jest naprawiane i odsyłane tego samego dnia,
    • zapewniamy 12 miesięcy gwarancji na zakres wykonanych prac po naprawie płatnej;
    • jako jedyny serwis w Polsce posiadamy system diagnostyczny Festool;
    • w okresie 3 lat od daty zakupu, wymieniamy akumulatory jeśli ich sprawność spada poniżej 69% (dotyczy akumulatorów na gwarancji - wystarczy przedstawić dowód zakupu);
    • bezpłatnie użyczamy maszyny zastępcze w przypadku braku możliwości wykonania szybkiej naprawy (w ramach dostępności na magazynie),
    • bezpłatnie wystawiany certyfikat elektryczny po naprawie gwarancyjnej,
    • aktualizujemy oprogramowanie w narzędziach i akumulatorach,
    • obsługujemy szybkie płatności online za usługi pogwarancyjne;
    • wykwalifikowani mechanicy z wieloletnim doświadczeniem.

    Jak zlecić naprawę w serwisie Festool

    Najlepiej jest zlecać naprawę online za pomocą konta MyFestool. Skorzystasz przy tym z bezpłatnego transportu, szybkiej realizacji naprawy i regularnych powiadomień na temat aktualnego etapu naprawy. Obejrzyj film, z którego dowiesz się jak szybko i sprawnie utworzyć zlecenie naprawy.


    Masz pytania?

    Wejdź na stronę FAQ, na której znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań dotyczących naprawy w serwisie Festool.

    >> Serwis Festool - FAQ pytania i odpowiedzi

    Promocja serwisowa

    „Wyślij narzędzie na wakacje”

    a wróci do Cebie z prezentem!

    Promocja skierowana jest do wszystkich klientów, którzy od 1 lipca do 31 sierpnia 2025 r. wyślą narzędzia na przegląd lub do naprawy pogwarancyjnej do Centralnego Serwisu Festool, poprzez konto MyFestool. Po naprawie narzędzie odeślemy z ręcznikiem plażowym Festool!

    Jak to działa?

    - Twoje narzędzie uległo uszkodzeniu? A może potrzebuje regeneracji? Daj mu odpocząć!
    - Zleć naprawę narzędzia w Centralnym Serwisie Festool.
    - Maszyna wróci do Ciebie jak nowa.
    - Na pamiątkę przywiezie Ci ręcznik plażowy Festool.

    Promocja dotyczy płatnych napraw pogwarancyjnych.

    Pobierz: Regulamin promocji

    Zleć naprawę przez MyFestool

    MAX 450 – nowa usługa serwisowa Festool dla narzędzi pogwarancyjnych

    Zleć naprawę online!

    W Festool nie tylko narzędzia, ale i akcje serwisowe są na najwyższym poziomie, dlatego chcemy, aby korzystanie z naszych narzędzi było nie tylko efektywne, ale również ekonomiczne i zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Jesteśmy przekonani, że jakość naszych narzędzi idzie w parze z wyjątkową obsługą klienta. W tym celu nieustannie pracujemy nad tym, aby nasi klienci doświadczali najlepszego wsparcia. Usługa MAX 450 to nasza inwestycja w Wasze zadowolenie oraz środowisko. 

    Usługa została uruchomiona 1 stycznia 2024 r., wprowadzając dodatkowe korzyści dla klientów, którzy posiadają narzędzia Festool po upływie Gwarancji all-inclusive. W ramach usługi maksymalny koszt naprawy narzędzia pogwarancyjnego wyniesie nie więcej niż 450 PLN netto. Oznacza to, że jeżeli koszty naprawy wynikające z kosztorysu będą mniejsze niż 450 PLN netto, klient pokryje tylko rzeczywisty koszt naprawy. Natomiast w przypadku, gdy kwota z kosztorysu przekroczy 450 zł netto, klient nie będzie zobowiązany zapłacić więcej niż 450 zł netto. 
    Do każdej naprawy w usłudze MAX 450 zostaną doliczone koszty transportu odpowiednie dla danego rodzaju naprawionego narzędzia. Szczegóły można znaleźć w Ogólnych warunkach obsługi i napraw >> OGÓLNE WARUNKI OBSŁUGI I NAPRAW FESTOOL POLSKA SP. Z O.O.

    Nowa usługa jest dostępna dla właścicieli narzędzi Festool prawidłowo zarejestrowanych do Gwarancji-all inclusive (patrz „Warunki Gwarancji all-inclusive i dodatkowe usługi Festool GmbH”), dla których upłynął 36-miesięczny okres bezpłatnej naprawy, a od daty ich zakupu nie minęło więcej niż 6 lat. 

    Usługa jest dostępna na terenie Polski i jest ograniczona czasowo. 

    Zleć naprawę online swojego narzędzia, które jest już po upływie Gwarancji i nie jest starsze, niż 6 lat, a my wycenimy jego naprawę. Koszt naprawy Twojego narzędzia nie przekroczy 450 zł netto. Zasady dotyczące zlecenia naprawy online pozostają bez zmian.  

    Warunkiem skorzystania z Usługi jest zlecenie naprawy w Serwisie Centralnym Festool Polska w Warszawie, przy ul. Kolumbijskiej 26B.  

     Szczegółowe zasady działania usługi dostępne są w Regulaminie.

     
     

    Pobierz regulamin usługi
    Ile trwa naprawa w serwisie Festool?
    Zlecając naprawę w Serwisie Centralnym Festool masz pewność, że Twoje narzędzie jest w dobrych rękach i szybko zostanie naprawione. Nie tylko naprawiamy narzędzia, ale także konserwujemy je, testujemy i regulujemy. Korzystając ze swojej wiedzy i doświadczenia, profesjonaliści z naszego serwisu sumiennie i szybko zajmą się Twoim narzędziem. Cały proces naprawy narzędzia - od momentu odbioru od Klienta, do dostarczenia narzędzia po naprawie odbywa się w ciągu 3-4 dni. W przypadku braku części na stanie serwisu proces może ulec wydłużeniu.
    • Zlecenie naprawy

      Zleć naprawę przez konto MyFestool. W zleceniu podaj dowolny adres, pod który przyjedzie kurier i odbierze przesyłkę.
    • Narzędzie w serwisie

      Następnego dnia rano Twoje narzędzie trafia do naszego serwisu. Dokładamy wszelkich starań, aby w tym dniu zostało naprawione i odesłane.
    • Odbiór narzędzia

      Trzeciego dnia od zlecenia naprawy kurier dostarczy narzędzie pod adres wskazany przez Ciebie w formularzu. 

    Korzyści z kompleksowej naprawy w Festool

    Dlaczego w razie usterki Twoje narzędzie trafi u nas w dobre ręce.

    • Naprawy łatwo i szybko

      Łatwo i szybko

      Korzystając z konta MyFestool możesz zlecać nam naprawy online przez całą dobę. Bezpłatnie odbierzemy od Ciebie narzędzie i dostarczymy je po naprawie. W naszym warsztacie realizujemy naprawy z reguły w ciągu 24 godzin. Będziemy Cię na bieżąco informować o aktualnym statusie Twojej naprawy za pośrednictwem e-mail lub SMS.
    • Szerokie know-how

      Szerokie know-how

      Zatrudniamy kompetentnych techników serwisu, którzy przeprowadzają naprawy w sposób profesjonalny i precyzyjny. Dysponujemy specjalistycznym warsztatem, w związku z czym możemy zagwarantować najwyższy poziom realizowanych napraw. Oczywiście wykorzystujemy wyłącznie oryginalne części zamienne. Są one dostępne od ręki.
    • test bezpieczeństwa elektrycznego

      Więcej niż naprawa

      Twoje narzędzie zostanie dokładnie sprawdzone i opuści nasz warsztat w nienagannym stanie. W ramach naprawy przeprowadzamy również test bezpieczeństwa elektrycznego zgodnie z DGUV/VDE, co potwierdzamy odpowiednim certyfikatem.
    • Kompleksowa naprawa Festool

      Szczegóły kompleksowej naprawy

      Informacje na temat zlecania i realizacji naprawy. Więcej informacji
    • Szerokie know-how

      Zlecanie naprawy

      Profesjonaliści z naszego serwisu zajmą się Twoim narzędziem, tak aby szybko znalazło się z powrotem w Twoich rękach i było gotowe do użytku. Zlecanie naprawy
    • Części zamienne

      Części zamienne

      Wskazówki i informacje dotyczące części zamiennych. Więcej informacji

    Festool FinansowaniePLUS

    Realizowane przez Siemens Financial Services

    Już teraz finansowanie Twojego narzędzia Festool przez 36 miesięcy w stałych ratach. Dzięki naszej bezpłatnej Gwarancji all-inclusive oszczędzasz na dodatkowym ubezpieczeniu, a podczas finansowania nie powstają żadne dodatkowe koszty.

    Oblicz przykładowe finansowanie

    Poznaj mechaników z serwisu Festool

    To oni dbają o najwyższą jakość napraw Twoich elektronarzędzi.

    • Szymon - serwis Festool

      Szymon Błażejczyk

      Poznajcie Szymona - dowiedzcie się jak do nas trafił i czy jest freakiem narzędziowym. Przeczytaj wywiad
    • Sławek - serwis Festool

      Sławomir Perzyna

      Sławek, to miłośnik renowacji starych zegarów. Opowiada o tym jak odnalazł się w serwisie Festool. Przeczytaj wywiad
    • Piotr Wilamowski

      Podstawa, to dobra organizacja pracy, czyli jak zdobyte doświadczenie procentuje w obecnej roli. Przeczytaj wywiad

    • Łukasz Buś

      Na czym polega dobra obsługa klienta w serwisie elektronarzędzi? Mówi o tym kierownik serwisu. Przeczytaj wywiad
    • Sebastian Strzelecki

      Zawód serwisanta niejedno ma imię. O swojej pracy oraz pasji majsterkowania opowiada Sebastian. Przeczytaj wywiad
    • Kacper Ciszek

      Kacper przeszedł drogę od studenta do pracownika etatowego w Festool, do tego łączy pracę z hobby. Przeczytaj wywiad
    • Tomasz Królikowski

      O tym jak wygląda praca na serwisie opowiada Tomek Królikowski - miłośnik fotografii. Przeczytaj wywiad
    • Marcin Laszczyk

      O blaskach i cieniach pracy z klientami opowiada Marcin - koordynator magazynu Festool. Przeczytaj wywiad

    Rzut oka na warsztat Festool

    1. Gwarancja all-inclusive dotyczy wszystkich narzędzi Festool, zarejestrowanych w ciągu 100 dni od daty zakupu. Obowiązują warunki Gwarancji Festool, dostępne na stronie www.festool.pl/warunki.