Centralny Serwis Festool to gwarancja najwyższej jakości usług. W ramach Gwarancji all-inclusive naprawy przeprowadzane są bezpłatnie przez pierwsze trzy lata od zakupu. Dodatkowo, dzięki usłudze MAX450
przez kolejne 3 lata za naprawę narzędzi nie zapłacisz więcej niż 450 zł netto.
Po tym czasie narzędzia naprawiamy niezwłocznie w ramach akceptowalnego kosztu naprawy, lub przedstawiamy kosztorys do Twojej akceptacji.

Serwis Festool
Serwis Festool
Zalety Serwisu Centralnego Festool
- realizujemy zlecenia naprawy z całej Polski;
- szybka naprawa: 80% narzędzi trafiających do serwisu Festool jest naprawiane i odsyłane tego samego dnia,
- zapewniamy 12 miesięcy gwarancji na zakres wykonanych prac po naprawie płatnej;
- jako jedyny serwis w Polsce posiadamy system diagnostyczny Festool;
- w okresie 3 lat od daty zakupu, wymieniamy akumulatory jeśli ich sprawność spada poniżej 69% (dotyczy akumulatorów na gwarancji - wystarczy przedstawić dowód zakupu);
- bezpłatnie użyczamy maszyny zastępcze w przypadku braku możliwości wykonania szybkiej naprawy (w ramach dostępności na magazynie),
- bezpłatnie wystawiany certyfikat elektryczny po naprawie gwarancyjnej,
- aktualizujemy oprogramowanie w narzędziach i akumulatorach,
- obsługujemy szybkie płatności online za usługi pogwarancyjne;
- wykwalifikowani mechanicy z wieloletnim doświadczeniem.
Jak zlecić naprawę w serwisie Festool
Najlepiej jest zlecać naprawę online za pomocą konta MyFestool. Skorzystasz przy tym z bezpłatnego transportu, szybkiej realizacji naprawy i regularnych powiadomień na temat aktualnego etapu naprawy. Obejrzyj film, z którego dowiesz się jak szybko i sprawnie utworzyć zlecenie naprawy.
Masz pytania?
Wejdź na stronę FAQ, na której znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań dotyczących naprawy w serwisie Festool.
Promocja serwisowa
„Wyślij narzędzie na wakacje”

Promocja skierowana jest do wszystkich klientów, którzy od 1 lipca do 31 sierpnia 2025 r. wyślą narzędzia na przegląd lub do naprawy pogwarancyjnej do Centralnego Serwisu Festool, poprzez konto MyFestool. Po naprawie narzędzie odeślemy z ręcznikiem plażowym Festool!
Jak to działa?
- Twoje narzędzie uległo uszkodzeniu? A może potrzebuje regeneracji? Daj mu odpocząć!
- Zleć naprawę narzędzia w Centralnym Serwisie Festool.
- Maszyna wróci do Ciebie jak nowa.
- Na pamiątkę przywiezie Ci ręcznik plażowy Festool.
Promocja dotyczy płatnych napraw pogwarancyjnych.
Pobierz: Regulamin promocji
MAX 450 – nowa usługa serwisowa Festool dla narzędzi pogwarancyjnych
W Festool nie tylko narzędzia, ale i akcje serwisowe są na najwyższym poziomie, dlatego chcemy, aby korzystanie z naszych narzędzi było nie tylko efektywne, ale również ekonomiczne i zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Jesteśmy przekonani, że jakość naszych narzędzi idzie w parze z wyjątkową obsługą klienta. W tym celu nieustannie pracujemy nad tym, aby nasi klienci doświadczali najlepszego wsparcia. Usługa MAX 450 to nasza inwestycja w Wasze zadowolenie oraz środowisko.
Usługa została uruchomiona 1 stycznia 2024 r., wprowadzając dodatkowe korzyści dla klientów, którzy posiadają narzędzia Festool po upływie Gwarancji all-inclusive. W ramach usługi maksymalny koszt naprawy narzędzia pogwarancyjnego wyniesie nie więcej niż 450 PLN netto. Oznacza to, że jeżeli koszty naprawy wynikające z kosztorysu będą mniejsze niż 450 PLN netto, klient pokryje tylko rzeczywisty koszt naprawy. Natomiast w przypadku, gdy kwota z kosztorysu przekroczy 450 zł netto, klient nie będzie zobowiązany zapłacić więcej niż 450 zł netto.
Do każdej naprawy w usłudze MAX 450 zostaną doliczone koszty transportu odpowiednie dla danego rodzaju naprawionego narzędzia. Szczegóły można znaleźć w Ogólnych warunkach obsługi i napraw >> OGÓLNE WARUNKI OBSŁUGI I NAPRAW FESTOOL POLSKA SP. Z O.O.
Nowa usługa jest dostępna dla właścicieli narzędzi Festool prawidłowo zarejestrowanych do Gwarancji-all inclusive (patrz „Warunki Gwarancji all-inclusive i dodatkowe usługi Festool GmbH”), dla których upłynął 36-miesięczny okres bezpłatnej naprawy, a od daty ich zakupu nie minęło więcej niż 6 lat.
Usługa jest dostępna na terenie Polski i jest ograniczona czasowo.
Zleć naprawę online swojego narzędzia, które jest już po upływie Gwarancji i nie jest starsze, niż 6 lat, a my wycenimy jego naprawę. Koszt naprawy Twojego narzędzia nie przekroczy 450 zł netto. Zasady dotyczące zlecenia naprawy online pozostają bez zmian.
Warunkiem skorzystania z Usługi jest zlecenie naprawy w Serwisie Centralnym Festool Polska w Warszawie, przy ul. Kolumbijskiej 26B.
Szczegółowe zasady działania usługi dostępne są w Regulaminie.
-
Zlecenie naprawy
Zleć naprawę przez konto MyFestool. W zleceniu podaj dowolny adres, pod który przyjedzie kurier i odbierze przesyłkę. -
Narzędzie w serwisie
Następnego dnia rano Twoje narzędzie trafia do naszego serwisu. Dokładamy wszelkich starań, aby w tym dniu zostało naprawione i odesłane. -
Odbiór narzędzia
Trzeciego dnia od zlecenia naprawy kurier dostarczy narzędzie pod adres wskazany przez Ciebie w formularzu.
Korzyści z kompleksowej naprawy w Festool
Dlaczego w razie usterki Twoje narzędzie trafi u nas w dobre ręce.
-
Łatwo i szybko
Korzystając z konta MyFestool możesz zlecać nam naprawy online przez całą dobę. Bezpłatnie odbierzemy od Ciebie narzędzie i dostarczymy je po naprawie. W naszym warsztacie realizujemy naprawy z reguły w ciągu 24 godzin. Będziemy Cię na bieżąco informować o aktualnym statusie Twojej naprawy za pośrednictwem e-mail lub SMS. -
Szerokie know-how
Zatrudniamy kompetentnych techników serwisu, którzy przeprowadzają naprawy w sposób profesjonalny i precyzyjny. Dysponujemy specjalistycznym warsztatem, w związku z czym możemy zagwarantować najwyższy poziom realizowanych napraw. Oczywiście wykorzystujemy wyłącznie oryginalne części zamienne. Są one dostępne od ręki. -
Więcej niż naprawa
Twoje narzędzie zostanie dokładnie sprawdzone i opuści nasz warsztat w nienagannym stanie. W ramach naprawy przeprowadzamy również test bezpieczeństwa elektrycznego zgodnie z DGUV/VDE, co potwierdzamy odpowiednim certyfikatem.
-
Szczegóły kompleksowej naprawy
Informacje na temat zlecania i realizacji naprawy. Więcej informacji -
Zlecanie naprawy
Profesjonaliści z naszego serwisu zajmą się Twoim narzędziem, tak aby szybko znalazło się z powrotem w Twoich rękach i było gotowe do użytku. Zlecanie naprawy -
Części zamienne
Wskazówki i informacje dotyczące części zamiennych. Więcej informacji
Festool FinansowaniePLUS

Już teraz finansowanie Twojego narzędzia Festool przez 36 miesięcy w stałych ratach. Dzięki naszej bezpłatnej Gwarancji all-inclusive1 oszczędzasz na dodatkowym ubezpieczeniu, a podczas finansowania nie powstają żadne dodatkowe koszty.
Poznaj mechaników z serwisu Festool
To oni dbają o najwyższą jakość napraw Twoich elektronarzędzi.
-
Szymon Błażejczyk
Poznajcie Szymona - dowiedzcie się jak do nas trafił i czy jest freakiem narzędziowym. Przeczytaj wywiad -
Sławomir Perzyna
Sławek, to miłośnik renowacji starych zegarów. Opowiada o tym jak odnalazł się w serwisie Festool. Przeczytaj wywiad -
Piotr Wilamowski
Podstawa, to dobra organizacja pracy, czyli jak zdobyte doświadczenie procentuje w obecnej roli. Przeczytaj wywiad -
Łukasz Buś
Na czym polega dobra obsługa klienta w serwisie elektronarzędzi? Mówi o tym kierownik serwisu. Przeczytaj wywiad -
Sebastian Strzelecki
Zawód serwisanta niejedno ma imię. O swojej pracy oraz pasji majsterkowania opowiada Sebastian. Przeczytaj wywiad -
-
Kacper Ciszek
Kacper przeszedł drogę od studenta do pracownika etatowego w Festool, do tego łączy pracę z hobby. Przeczytaj wywiad -
Tomasz Królikowski
O tym jak wygląda praca na serwisie opowiada Tomek Królikowski - miłośnik fotografii. Przeczytaj wywiad -
Marcin Laszczyk
O blaskach i cieniach pracy z klientami opowiada Marcin - koordynator magazynu Festool. Przeczytaj wywiad
Rzut oka na warsztat Festool
- Gwarancja all-inclusive dotyczy wszystkich narzędzi Festool, zarejestrowanych w ciągu 100 dni od daty zakupu. Obowiązują warunki Gwarancji Festool, dostępne na stronie www.festool.pl/warunki.